Personliga Julgranskulor




Hejsan!
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera denna sidan.
Tanken var ju att den skulle vara lite som en enkel web-butik men sen hittade jag en mycket bättre lösning på det och då föll denna "bloggen" i glömska.
Funderar på att göra om den så att jag kan skriva lite här istället, saknar det.

Men , nu ville jag egentligen bara berätta att jag har börjat tillverka personliga julgranskulor.
Just nu kan man beställa namn men det kommer även komma andra varianter, berättar mer om dem sen.
De finns i färgerna pärlemor vit, svart (matt & blank), silver (matt & blank), röd (blank) och guld (blank).
De är 6 cm i diameter och gjorda i plast.
Jag kommer även sälja julgranskulor i glas men vet ännu inte villa färger jag kommer ha då.


Du väljer även färg på namnet.
Där kan man välja på glittrig (svart, röd, guld eller silver) eller blank text (svart, röd, guld eller vitt).
Många val blir det men det är ju roligt att kunna välja själv eller hur?!

Kika in på hemsidan om du är intresserad:
www.zigzagdezign.se



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar